2012. június 28., csütörtök

"VAGYOK, AKI VAGYOK"


Készítette: Napi Gondolatok

"VAGYOK, AKI VAGYOK" 2 Mózes 3:ll-l8.

Mózes, miután megkapta a kijelentést Ábrahám,nak, Izsáknak, Jákóbnak Istenétől, atyáinak Istenétől, amiatt aggódott, hogyan fogja bemutatni az Istent Izrael nemzetségének.
Isten utasítja, hogy így jelentse ki őt: "Vagyok, aki vagyok."

Ez életbevágóan fontos leckét tartalmaz mind Mózesnek, mind nekünk. Nem az a dolgunk, hogy Isten létét bizonyítsuk, hanem hogy kijelentsük Őt. Azokhoz az emberekhez, akikhez Mózes küldetett, a mai embereknek és sajnos kevés, vagy semmilyen ismeretük sincs arról az Istenről. Ugy kell hirdetnünk ezt, mint a változhatatlan Isten,ahogyan az Ő szeretett Fiában, Jézusban látható, aki "tegnap, ma és mindörökké ugyanaz."

Valójában ez a legmegfelelőbb, amelyet az Úr Jézus használ, hogy kijelentse kicsoda Ő. János evangéliumában hirdeti "Mielőtt Ábrahám lett, én vagyok." János 8:58. Az egész evangéliumban ismételten mondja, hogy "én vagyok": az élet kenyere, a világ világossága, a jó pásztor, az ajtó, az út, az igazság és az élet, a feltámadás és az élet, az igazi szőlőtő. Ez az Isten, akinek ismeretére mindenkinek el kell jutnia.

A teremtés hirdeti az Alkotó létét, de Egyiptomban lévő Izraelhez hasonlóan mindenkinek meg kell ismernie az örök, önmagában létező "VAGYOK"-ot. Ez volt a megütközés nagy köve Krisztus napjaiban, és még ma is.

Erre a nagy hatalmas Istenre, a "VAGYOK"-ra minden embernek szüksége van, aki Jézus Krisztusban kijelentette magát, és életét adta minden emberért, de feltámadott és él. Ő hív minden embert, nem akarja hogy egy ember is elvesszen, azt akarja, hogy minden ember megtérjen és eljusson az igazság megismerésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése