2012. július 31., kedd

Elaine Tavolacci: Patakok a sivatagban



Sokan szellemileg kiszáradva érzitek magatokat, és olyan száraznak, mint a kút, víz nélkül. Még azt is érzed talán, hogy a dicsőség eltávozott az életedből (Ikábód). Ne érezd kárhoztatva magad, miközben a száraz időszakon mész át, hanem inkább továbbra is törj át és keresd Istent ezekben a meddő időkben. Ez nem a vég. Nem ért véget semmi. Jézus azt akarja, hogy tudd, hogy nem hagyott el, és újra fel akar üdíteni téged.

Az Úr azt mondja, hogy jöjjetek Hozzám a felüdülésért. Én Vagyok az élő Víz. Akik kimerültnek érzitek magatokat, gyertek, és ismét frissen feltöltelek benneteket. Feltöltöm azokat a meddő helyeket. Ahogy az Igémben megmondtam, olyan idő jött el számotokra, amikor minden testre kiöntöm a Szellememet, a fiaitok és lányaitok prófétálni fognak, a véneitek álmokat látnak, és az ifjak látomásokat látnak. Még egyszer megtapasztaljátok az eső bőségét. Ne hagyjátok, hogy ezek a meddő időszakok elcsüggesszenek benneteket, inkább használjátok ki egy olyan lehetőségként, amikor az igémen elmélkedtek, és közösségben vagytok Velem. Ennek a szárazságnak az ideje hamarosan lejár, de nektek időt kell töltenetek Velem. Ismerjetek el Engem, aki vagyok, és ragaszkodjatok az Én igémhez, mint Jákób, amikor az angyallal küzdött és azt mondta, hogy nem engedlek el, amíg meg nem áldasz engem.

Nem vagy jelentéktelen. Az Én képmásomra vagy alkotva, és pontosan téged kívánlak használni arra, hogy kiárasszam a Dicsőségemet ezen a földön, úgy mint még soha. Nem csak az életetekbe és a szolgálataitokba árasztom ki a dicsőségemet, hanem ti magatok lesztek a Dicsőségem hordozói, és ki fogjátok árasztani másokra. Ahogy tovább kerestek Engem, újra érzékelni fogjátok a jelenlétemet. Érzékelni fogjátok az udvarlásomat és hallani fogjátok a hangomat. Ahogy ezt az új talajt művelitek, megnyílnak a szemeitek, és meglátjátok a felhőt, mint egy ember kezét, ahogy a távolban közeledik. Néhányan közületek rendkívüli szellemi találkozásokat fognak átélni, amelyek a természetes értelem számára ismeretlenek. Ne érjétek be annál kevesebbel, amit Én készítettem nektek. Maradjatok meg az Igémben, álljatok ellene a csüggedésnek, engedjétek, hogy az Én szavam áthatoljon a szíveteken, és felgerjesszen benneteket, mint a csontjaitokba rekesztett tüzet. Ne fordítsátok a figyelmeteket a negatív dolgokra, csak nézzetek Rám, meg fogjátok tapasztalni a Dicsőségemet, ahogy nagy mértékben felfokozódik. Ahogy Bennem bíztok, és hisztek az Én igémben, meglátjátok egy új nap hajnalát, és a felüdülés idejeit eljönni rátok, mondja az Úr.

Akkor ugrándoz, mint szarvas a sánta, és ujjong a néma nyelve, mert a pusztában víz fakad, és patakok a kietlenben. És tóvá lesz a délibáb, és a szomjú föld vizek forrásivá; a sakálok lakhelyén, ahol feküsznek, fű, nád és káka terem. 
Ésaiás 35:6-7

Ti is, Sionnak fiai! Örvendezzetek és vigadjatok az Úrban, a ti Istenetekben; mert megadja néktek az esőt igazság szerint, és korai és kései esőt hullat néktek az első hónapban. És megtelnek a csűrök gabonával, és bőven öntik a sajtók a mustot és az olajat. Jóel 2: 23 - 24

Felele Jézus és monda néki: Ha ismernéd az Isten ajándékát, és hogy ki az, aki ezt mondja néked: Adj innom! te kérted volna Őt, és adott volna néked élő vizet. János 4:10


https://blogger.googleusercontent.com/tracker/3042054485133650203-2511100390587686204?l=gyurinaploja.blogspot.com
http://feeds.feedburner.com/~r/gyurinaploja/~4/VtPYXOkAVes?utm_source=feedburner&utm_medium=email

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése