2012. július 31., kedd

Joseph Prince: Mondd ki azt, amit hiszel!


Joseph Prince a kimondott szóról, a megvallásról beszél: „Mit hiszel? Amikor felébredsz és jön egy rossz gondolat, mondhatod: ‘Ez soha nem fog megtörténni velem, Jézus nevében!’ Ez minden, nem kell mindig Bibliai igéket idézni. Ámen? Mondhatsz olyat a tükörbe nézve, hogy „Hiszem, hogy én vagyok a legfiatalosabb 40 éves. Hiszem, hogy én vagyok a legfiatalosabb 50 éves. Hiszem, hogy én vagyok a legfiatalosabb 60 éves.” Mondhatod ezt! Bár azt ajánlom, hogy ezt ne nyilvánosan tedd.

Ha hiszed, hogy Isten megadja neked, hogy szülő legyél, mégis éveken keresztül gyermektelen vagy, akkor ne a körülményeidről beszélj. Csak mondd azt: Látom magam, mint sokgyermekes apa. Látom magam, gyermekeimmel. Látom magam. Ámen? Nézz a testedre és mondd: Hiszem, hogy nekem van a legegészségesebb 50 éves testem. Az enyém a legegészségesebb. Ha hiszed ezt, akkor mondd ki!

Kenneth Hagin, sok évvel ezelőtt, - Kenneth Hagin, Isten csodálatos embere, a "hit atyja" volt - ágyban feküdt és Jézus szólt hozzá. Tudjátok Kenneth Hagint halálos ágyából a Márk 11:23 támasztotta fel. Ahol Jézus azt mondja: “Mert bizony mondom néktek, ha valaki azt mondja ennek a hegynek: Kelj fel és ugorjál a tengerbe, és szívében nem kételkedik, hanem hiszi, hogy a mit mond, megtörténik, meg lesz néki, a mit mondott.” Azt mondta ezerszer prédikált már erről az igéről. 17 éves korában ez az ige támasztotta fel a halálos ágyról. Leukémiás volt és szívbeteg. De ez az ige életet lehelt belé. Sokszor beszélt erről az igéről, de tudjátok Jézus mit mondott neki? “Észrevetted, hogy ebben az igében az a szó, hogy ‘mondani’ háromszor is szerepel, de csak egyszer a ‘hinni’?” Hagin megdöbbent, mert soha nem vette ezt észre. Figyeljétek meg: “Mert bizony mondom néktek, ha valaki azt mondja (először) ennek a hegynek: Kelj fel és ugorjál a tengerbe és szívében nem kételkedik, hanem hiszi (hisz, csak egyszer) hogy a mit mond (mond másodszor) megtörténik, meg lesz néki, a mit mondott. Háromszor szerepel a mondani.

Sokan helyes dolgokat hisztek már most is, de ki is mondjátok? De hát én elhiszem, Pásztor! –mondjátok. De az nem elég! A hit Lelke azt mondja: “Hittem ezért szóltam” Mondd ki! Találj valakit és mondd el neki. Valaki azt mondhatja, hogy még nem látott 120 éves embert. Hát, én leszek az, Szingapúrban elsőként, a Jézus nevében. Mondd ki! Isten pedig ezt látva igy szól: Ez az én fiam! Ez az én lányom! Ez a hit szelleme. Hit nélkül pedig lehetetlen Istennek tetszeni. Ámen? Hiszem, hogy ez az év egészséget hoz nekem. Mondd ki! Nem kell, hogy mindig Bibliai ige legyen. Hiszen Jézushoz, a Kősziklához szólsz. Megköszönheted Neki, hogy ez a legjobb éved lesz. Az egészség éve. Mondd ki! Ha hiszed, mondd ki!

Sokan közülünk a helyes dolgokat hiszik, jó gyülekezetben vagyunk. Én is szeretek ide járni, azért vagyok itt minden vasárnap. Szeretem ezt a gyülekezetet. Helyes a hitetek. Mi a következő lépés? Meg is vallod?"Nem, én túl félénk vagyok." Akkor kimondod magadnak? Nem kell mindent mások előtt. De kimondhatod a tükör előtt. Kimondhatod az Úrnak, a Kősziklának. Kimondhatod a házastársadnak. Mondd ki! Nem elég, hogy a szívedben elhiszed, mondd ki!

Jézus azt mondta Hagin testvérnek, figyeljen oda, hogy a ‘hit’ csak egyszer szerepel az igében, de a ‘mond’ háromszor. Jézus azt mondta, háromszor többet prédikálj a ‘kimondásról’ mint a ‘hitről’. Akkor Hagin testvér elgondolkozott mennyi prédikációt hallott már arról: Higgyetek! Higgyetek! Higgyetek! És mégis mennyien küszködnek, de alig vannak olyanok, akik a beszédről prédikálnak. Jézus pedig azt mondja, hogy ha eleget mondod, akkor elkezded hinni is.

Tudjátok, vannak krónikus hazudozók, miután éveken át hazudoznak, éveken át ismételnek valamit, azután maguk is elhiszik a történetet. Ha eleget ismételed, el fogod hinni. Még akkor is mondd ki, ha nem tudod elhinni. Mondd ki!

Ha 60 évesen a tükörbe nézel és csak azt mondod: Mennyi ránc. Én azt mondom, már látlak téged ráncmentesen. Ámen? Van egy hölgy a gyülekezetünkben, akit egyik vezetőnk hónapokig nem látott. Ez a hölgy kissé túlsúlyos volt. És a vezető megdöbbent mikor meglátta, mert teljesen vékony volt. Erre megkérdezte milyen diétát próbált. ‘Semmit.’ Milyen edzést? ‘Semmit.’ Csak szóltam a testemhez: Test, te le fogsz fogyni. Mondhatod a tükörben: Látom, hogy fogysz. Ámen? Mondd! Helló karcsú srác! Helló igaz ember! Helló szépségem! Dicsőség Istennek!

Nem kell túl hangosan mondani. Valaki, aki a felesége előtt mondta magának, hogy "Helló jóképű!" A feleség még nem ismerte Jézust és azt hitte, férje megőrült. A legjobb alkalom, kimondani dolgokat, az, amikor fürdesz. A vízcsobogástól senki sem hallja majd. Ha szívproblémád van, mondd: Szívem, hiszem, hogy egészséges vagy. Parancsolom az artériáknak, hogy nyíljanak meg Jézus nevében. Nekem van az országban a legerősebb szívem, Jézus nevében. Ámen. A teljes szervezeted reagálni fog erre. Mivel itt természetfeletti dologról van szó, az Úrhoz beszélsz.

A Biblia azt mondja, hogy Jézus a hitvallásunk főpapja. Mi pedig ragaszkodjunk a reménység hitvallásához, mondja az Ige. Mondd ki, valld meg, amit hiszel!

Lehet, hogy úgy nézed az adást, hogy még nem fogadtad be Jézust. Hogyan térhetek meg Prince lelkész? - kérdezed. Nézzük meg a Róma 10, 8. versét: „Közel van hozzád az ige, a te szádban és a te szívedben" Figyeljétek meg, először a szádban, mielőtt a szívedbe hullana. Ha elkezded kimondani, elkezded hinni is, ha pedig hinni kezded, egyre többet mondod ki. Akkor pedig meg fognak történni. Jézus azt mondta, hogy „meglesz neked, amit mondasz”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése