2011. augusztus 31., szerda

Napi tanítás: Kenneth E. Hagin: Biztonságos utazás



Azután monda nékik azon a napon, amint este lett: Menjünk át a túlsó partra.
- Márk 4,35.


Jézus beszállt a hajóba a tanítványival együtt és azt mondta: “Menjünk át a túlsó partra.” És ezzel el volt intézve! Nem azt mondta: “Menjünk el félútig és süllyedjünk el.” Ezért, amikor vihar támadt és Jézus tanítványai megrémültek, Ő megdorgálta őket, mondván: “Hogy van az, hogy nincs hitetek?”


A teljes-evangéliumi üzletemberek egyik összejövetelén, egy asszony megkért, hogy imádkozzam érte. Azt mondta: — Egy idegroncs vagyok, valósággal halálra rémülök, ha repülővel kell utaznom. a félelem megbetegít. Bár nagyon szeretnék, mégsem jövök el több ilyen összejövetelre, annyira félek a repüléstől.


— Nem kell félned — válaszoltam. — Tulajdonképpen még imádkoznod sem kell ezzel kapcsolatban. Annyit kell tenned, hogy amikor beszállsz a repülőgépbe, azt mondod: Menjünk át Los Angelesbe, vagy Chicago-ba, vagy, ahová éppen mész. A repülőgép pedig nem zuhanhat le. Utána már nyugodtan teheted azt, amit Jézus: elalhatsz, tudván, hogy a repülőgép oda fog érni, mivel te hittel szóltál.


Később láttam ezt az asszonyt még néhány összejövetelen. azt mondta nekem: — Ez pont úgy működik, ahogy állítottad. Beszállok a repülőgépbe, és azt mondom: menjünk át a túlsó partra. Majd hátradőlök, pihenek és dicsérem az Urat. Most már valóban élvezem a repülést.
________________________________________
Megvallás: Bárhova is utazom, mondhatom azt, hogy: „Menjünk át a túlsó partra” — és megvan nekem, amit mondok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése